keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Opiskelua työn ohessa

Nyt päätin napata hieman työaikaa ja tutustua harjoitustehtäviin, joita yhteisöllinen media -koulutus on tuonut tullessaan.
Paljon on uusia asioita, mutta täytyy tunnustaa jo tässä vaiheessa, että minulla ei ole tarkoitus kirjautua jokaiseen eri palveluun ja luoda niihin profiileja. Nämä muutama riittänee ainakin tällä erää.

Olen nyt tätä sivustoa jonkin aikaa käyttänyt ja kuten voitte huomata, noin kerran kuussa käyn täällä mutkan. Facebook on sitten sellainen paikka jossa käyn oleskelemassa lähes päivittäin.

Nostaisin hattua kaikille teille, jos minulla sellainen olisi, jotka jaksatte innostua näistä eri palveluista, mutta minä tyydyn ihan muutamaan.
Minulle tahtoo tulla "stressi" jos liityn moneen paikkaan. Sitten pitäisi myös seurata ja huolehtia monesta paikasta. Ei kiitos sanon minä.

So Slow life minun puolesta elikkä pyrin stressittömään ja "infoähkyttömään" elämään. Ihan tosissani:o)
TÄMÄ TEKSTI ON TUOTETTU HYMYSSÄ SUIN EIKÄ OTSA KURTUSSA;o)

1 kommentti:

Outi Nivakoski kirjoitti...

Hei! Sinullehan onkin yhteisöllinen media tuttua jo ennen koulutustakin, kun olet bloggaillut ja 'naamakirjaa' käyttänyt. Eihän kaikkia palveluita yksi ihminen edes ehdi käyttämään, joten omien suosikkien löytäminen on tärkeää. Jatkahan samaan leppoisaan tahtiin! (leppoistaminen oli uusi sana minulle, hauska! :) )